Postat 26 maj 20232 Ă„r Hej Jag behöver hjĂ€lp med frĂ„ga vĂ„ra/ vĂ„ran Clownfisk. VĂ„ran Ă€lskade âMaximusâ tog ett Ă€ventyr han inte klarade av, han beslöt sig för att hoppa ur akvariumet och försöka upptĂ€cka vĂ€rlden utanför, tyvĂ€rr sĂ„ gick han hastigt bort och dĂ„ Ă€r det var svĂ„rt att andas pĂ„ landđ„Č och ingen var hemma för att rĂ€dda han đ„ș  Men men vĂ„ran âMagdalena den storaâ Ă€r tyvĂ€rr kvar lĂ€mnad ensam i akvariet, hur lĂ€nge kan hon vara sjĂ€lv? NĂ€r vi köpte dem var dem reda ett par (Clownfiskar) jag undrar nu hur lĂ€nge Magdalena kan klara sig sjĂ€lv? Hur gĂ„r man ut i vĂ€gen nu nĂ€r vi ska köpa ny, dĂ„ vi köpte dem som ett par och könsrollerna redan satta?   Jag kan sjĂ€lvklart frĂ„ga i den butiken vi köpte dem men de har tyvĂ€rr stĂ€ngt idag sĂ„ tĂ€nkte man kan fĂ„ lite svar dĂ„ jag Ă€r otĂ„lig âșïž
Postat 26 maj 20232 Är Magdalena kan klara sig sjÀlv hela livet. Jag har sjÀlv en clownfisk av annan art som levt sjÀlv i snart fem Är. Du kan prova att köpa en ny av mindre storlek dÄ för att minska risken att det blir aggressivt.
Postat 26 maj 20232 Ă„r Författare Tack đ för svar âșïž det kĂ€nns bĂ€ttre nu, tĂ€nkte att hon kanske ocksĂ„ bestĂ€mmer sig för att testa vĂ€rden utanför nu nĂ€r hon Ă€r ensamđ„č dĂ„ Ă€r det inte brĂ„ttom att skaffa en ny pojkvĂ€n till henneâșïž kramÂ
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.