Klums akvarium Postat 26 maj 2023 Postat 26 maj 2023 Hej Jag behöver hjĂ€lp med frĂ„ga vĂ„ra/ vĂ„ran Clownfisk. VĂ„ran Ă€lskade âMaximusâ tog ett Ă€ventyr han inte klarade av, han beslöt sig för att hoppa ur akvariumet och försöka upptĂ€cka vĂ€rlden utanför, tyvĂ€rr sĂ„ gick han hastigt bort och dĂ„ Ă€r det var svĂ„rt att andas pĂ„ land och ingen var hemma för att rĂ€dda han  Men men vĂ„ran âMagdalena den storaâ Ă€r tyvĂ€rr kvar lĂ€mnad ensam i akvariet, hur lĂ€nge kan hon vara sjĂ€lv? NĂ€r vi köpte dem var dem reda ett par (Clownfiskar) jag undrar nu hur lĂ€nge Magdalena kan klara sig sjĂ€lv? Hur gĂ„r man ut i vĂ€gen nu nĂ€r vi ska köpa ny, dĂ„ vi köpte dem som ett par och könsrollerna redan satta?   Jag kan sjĂ€lvklart frĂ„ga i den butiken vi köpte dem men de har tyvĂ€rr stĂ€ngt idag sĂ„ tĂ€nkte man kan fĂ„ lite svar dĂ„ jag Ă€r otĂ„lig Citera
kaptenen Postat 26 maj 2023 Postat 26 maj 2023 Magdalena kan klara sig sjÀlv hela livet. Jag har sjÀlv en clownfisk av annan art som levt sjÀlv i snart fem Är. Du kan prova att köpa en ny av mindre storlek dÄ för att minska risken att det blir aggressivt. 1 Citera
Klums akvarium Postat 26 maj 2023 Författare Postat 26 maj 2023 Tack för svar det kÀnns bÀttre nu, tÀnkte att hon kanske ocksÄ bestÀmmer sig för att testa vÀrden utanför nu nÀr hon Àr ensam dÄ Àr det inte brÄttom att skaffa en ny pojkvÀn till henne kram Citera
Rekommenderade inlÀgg
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.