GÄ till innehÄll

Rekommenderade inlÀgg

Postat

Hej

Jag behöver hjÀlp med frÄga vÄra/ vÄran Clownfisk.

VĂ„ran Ă€lskade ”Maximus” tog ett Ă€ventyr han inte klarade av, han beslöt sig för att hoppa ur akvariumet och försöka upptĂ€cka vĂ€rlden utanför, tyvĂ€rr sĂ„ gick han hastigt bort och dĂ„ Ă€r det var svĂ„rt att andas pĂ„ landđŸ„Č 

och ingen var hemma för att rĂ€dda han đŸ„ș

Men men vĂ„ran ”Magdalena den stora” Ă€r tyvĂ€rr kvar lĂ€mnad ensam i akvariet, hur lĂ€nge kan hon vara sjĂ€lv?

NÀr vi köpte dem var dem reda ett par (Clownfiskar) jag undrar nu hur lÀnge Magdalena kan klara sig sjÀlv?

Hur gÄr man ut i vÀgen nu nÀr vi ska köpa ny, dÄ vi köpte dem som ett par och könsrollerna redan satta?  

Jag kan sjĂ€lvklart frĂ„ga i den butiken vi köpte dem men de har tyvĂ€rr stĂ€ngt idag sĂ„ tĂ€nkte man kan fĂ„ lite svar dĂ„ jag Ă€r otĂ„lig â˜ș

IMG_6008.jpeg

Postat

Magdalena kan klara sig sjÀlv hela livet. Jag har sjÀlv en clownfisk av annan art som levt sjÀlv i snart fem Är. Du kan prova att köpa en ny av mindre storlek dÄ för att minska risken att det blir aggressivt.

• Gilla 1
Postat

Tack 🙏 för svar â˜ș det kĂ€nns bĂ€ttre nu, tĂ€nkte att hon kanske ocksĂ„ bestĂ€mmer sig för att testa vĂ€rden utanför nu nĂ€r hon Ă€r ensamđŸ„č 

dĂ„ Ă€r det inte brĂ„ttom att skaffa en ny pojkvĂ€n till henneâ˜ș

kram 

GĂ„ med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara pÄ detta Àmne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehĂ„ll har Ă„terskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...