Bekolsyra Postat 30 juni 2023 Postat 30 juni 2023 Nu har karet tuffat ett tag och jag är sugen på att dela med mig. Hade sedan ett tag tillbaka ett ombyggt blenny, jag kände att allt var tajt och utrymmet otillräckligt, därför så slog jag till på större i samma ögonblick som sambon sa ja;) Jag tänker att en bild säger mer än tusen ord, så räkna bilderna! Utrustning: Belysning: Maxspect jump blue x2 Cirkulation: Jebao SLW 10 x2 Maxspect MJ-GF2K Skummare: Bubble Magus Z8 Returpump: Jebao MCD 3500 Övrigt: Tunze refugium lampa Aqua Medic reefdoser för All For Reef Blau fan med temperaturgivare 1 Citera
Oscarhaglund Postat 30 juni 2023 Postat 30 juni 2023 Jag gillar verkligen spektrumet på blå jumpen. När jag flyttade över mina till mitt korallkarantänskar för att köra g5 radions istället så tycker jag nog fortfarande att det inte ser lika bra ut. Jag tror det är de varmvits leddarna som gör det Citera
Bekolsyra Postat 30 juni 2023 Författare Postat 30 juni 2023 Det är inte bara du och jag dom gillar det blå.. korallerna växer på bra. Kan dock inte bara tillskrivas belysningen. Har alltid haft en förkärlek för Maxspect, hävdar fortfarande att deras R4Z0R 16k är en av dem bästa ramperna jag haft. Dessa är lika bra, blir nte heller en varma.. Citera
Bekolsyra Postat 28 november 2023 Författare Postat 28 november 2023 Jag har haft lite motgångar: Bryopsis! Efter lite möda så har jag lyckats med att medicinera bort det. Det växer på bra och färgar ut fint. 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.