Tedb Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Var de inte nån här på guiden som letade efter Xanthichtys mento. Den finns numera i lager hos de jong så de e bara å tjata på sin favoritbutik att beställa hem. Dom har även inne Pseudanthias evansi super colored mauritius.1 Xanthichthys mento (Super rare!!) 20cm Citera
crille Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 vet du någon handlare som handlar av de jong,det var jag som var sugen på denna Xanthichtys mento Citera
Tedb Postat 19 maj 2006 Författare Postat 19 maj 2006 Nope tyvärr vet jag inte någon som tar in från dem. Jag har tjatat på Bengt på marinakvariet men de är tydligen väldigt dyra på De jong . I detta fallet så tror jag att de e ganska givet att de e en dyr fisk som många andra udda de har där.De har även Clibanarius tricolor 040512 This is the most wanted blue leg hermit there is because they eat very good different algae and cyanobacteria Bara att tjata på Citera
crille Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 jo det är nog inget billigt kilopris på den,men de jong kanske är bra,och skickar bra fisk.då kan det vara värt lite extra. Citera
Tedb Postat 19 maj 2006 Författare Postat 19 maj 2006 Håller med vissa saker e helt enkelt för svårt att avstå ifrån oavsett varningstexten iform av siffror. Citera
crille Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 hehe,tyvärr. men om du får nys om såna så hojta till,bengan kan hålla koll ju.ska åka till honom när det blir löningmen å andra sidan när det gäller fisk vs koraller så,kan folk ge hur mycket som helst för en korall,som kanske inte klarar en månad ens Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.