niki68 Posted July 28 Share Posted July 28 Är någon som kan hjälpa mig med apex A3 pro.När jag loggar in får jag denna bild kan inte komma in och styra den längre , har testa att dra ur strömkabel till apexen och sätt in den igen blir inte bättre . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jois Posted July 28 Share Posted July 28 Har du testat att trycka, en gång, på reset-knappen = reboot? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niki68 Posted July 29 Author Share Posted July 29 On 2023-07-28 at 23:15, Jois skrev: Har du testat att trycka, en gång, på reset-knappen = reboot? Vågar inte kanske kommer försvinna allt programmering!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jois Posted July 30 Share Posted July 30 Du kan inte gå runt och leva i skräck. Googlade; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts