Gå till innehåll

All tillbehör/teknik ska bort i Stockholm, Spånga


Rekommenderade inlägg

Hej,

 

Se min annons om ”Nedläggning i Stockholm, Spånga”. Massor av prylar finns!

 

Säljes som framgår av den annonsen i steg (koraller, inredning, fiskar och sist utrustning/teknik). 
 

Priserna blir enl. ök/bud (100-lappen till 1000-lappar).

 

Allt gott!

/Gierth

 

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla och tack för det stora intresset!
 

Läser och svarar på pm så jag är yr i bollen och har inte hunnit med alla, men ska se till att den som bokat nåt först, också står först i kön.
 

Två viktiga saker till er:

  1. Har ni inte redan tydligt skrivit typ:  ”Jag vill boka följande……..”,   utan bara typ ”Jag är intresserad av….” så står ni inte på bokningslistan. Snälla, se till att ni gör detta med bokning tydligt för mig annars får vi ett ”hela havet stormar”.
     
  2. Som jag har varit, är säkert många av er, oroliga för att få in farsoter och sjukdomar i sina kar. Glömde att skriva följande lugnande ord:  Det var 2,5 år sedan jag köpte en ny fisk (fick snabbt den besättning jag ville ha) och nära två år sedan jag köpte en ny korall (var fullt, gick helt enkelt inte). M.a.o, ni kan sova gott!

Nu tänkte jag göra just det, natti-natti!

/Gierth

  • Tack 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry alla ni som får vänta på min återkoppling, men min inbox är full av pm. Tur att de är time-taggade så jag kan hålla ordning på vem som bokat först. Kommer att återkomma till er all! Om ni inte redan tydligt skrivit ”jag vill boka X, Y och Z” så gör det asap. för allmänt intresse ser jag inte som en bokning!

 

Allt gott till er alla,

/Gierth

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

 

***** Blir tjatigt för vissa, men lägger in sett på alla tre säljtrådarna så att ingen missar nått! *****

 

Hej igen alla,

 

Timman är sen (eller tidig rättare sagt) och jag tror nu att jag har svarat alla, puhhhhh! Har fått många bokningar, men långt ifrån allt är sålt.

 

Gäller dock inte fiskarna där en person har bokat alla i ett paket och handpenning är betald, så alla ni som varit intresserade av firrar får vänta tills eventuellt denna person backar ur (men tror inte det händer).

 

Mycket finns kvar av teknik/utrustning. Det som är bokat är bl.a. Mastertronic, returpump, värmare m. Controller, refugie belysning, de flesta av Hanna Testerna och nått mer….

 

När det gäller koraller så finns mycket intressanta djur kvar. Här två bilder där jag ringat in med pris det som inte är bokat och kryssat över bokade koraller. Blev lite plottrigt, men ni får ett hum i alla fall!

 

IMG_1333.thumb.jpeg.80abdfc3e38b68929bf37d47c689a69b.jpeg

 

IMG_1331.thumb.jpeg.538ef681501eda79e497ecb32d059cf2.jpeg
 

Så ni är välkomna att fortsätta boka och vi följer planen att om ingen köpt de stora paketen (se ursprunglig annons) så går bokningarna igenom vid midnatt på måndag. Då gäller även att ni hur som helt, huller om buller, kan köpa utrustning och koraller. Dock är som sagt alla fiskar bokade!

 

Planerar att ha ett ”Öppet Hus” några timmar på lördag och söndag och återkommer här på denna tråd om när/var - så håll utkik efter detta om ni är intresserade att kolla och boka!

 

God natt, förlåt, god morgon…. (SMS:a mig inte före kl 11 imorgon)

/Gierth

 
  •  
  •  
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...