Gå till innehåll

tackar alla på svg


norsken

Rekommenderade inlägg

Jag ville bara passa på att tacka alla här på guiden. Jag ble rett forvånad att det är så bra stämning här på forumet, spesielt me tanke på när man är nykommling och det motagande jag fick. Det har hjälpt mig och frugan jette mycket. Nu har det blivit en rutin att gå inn på forumet så fort man har lite tid över och det är alltid lika kul,

även om man lider av kronisk språksvårigheter när man skriver så är det ingen som komenterar det. Jag vet att jag skriver masser med fel, jag blandar Norska och Svenska hej villt så det blir "Svårska" men ingen säger nogot och det kjenns jäkligt bra måsste jag säga. Så alla goda venner här på guiden tack för att ni tar gott imot åsh nybörjare fortsätt så så låvar jag att gjöra mitt besta här på svg. MVH JANNE

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag har ett par kompisar som flyttat hit från stavanger,dom har bott här ett par år,men tycker att det är svårt att skriva på svenska,men dom pratar bra.bra träning för dig att läsa och skriva här, men jag tror alla här fattar vad du menar,KÖR HÅRT

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Håppas dom flesta fattar men jag tycker själv att jag borde skriva bettre flyttade till Sverige 1990. När jag pratar är det innte många som tror att jag är Norsk dom flesta tror att jag är från Värmland någon stanns.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inget blir ju bättre av att man är otrevlig på forumet. Den informationen och kunskapen som alla sitter inne med här är ovärderlig, då alla har sina sätt för att få ett kar att fungera.

Jag tillhör den nöjda skaran på detta forum, och tar de chanser man har att komma in.

Alltid något nytt =).

tack för en bra sida.

//Putte

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag tycker det är skitkul med ett Svenskt bra forum. Mitt första saltvattenskar införskaffade jag för en sådär 10 år sedan, då fanns det inte mycket att tillgå om man inte var Tysk.. Bokserien av Nielsen/Fosså (?) var det enda som fanns att tillgå, och den var min bibel för väldigt länge. Men att ha tillgång till ett forum med all den kunskap det finns där är ovärderligt. :smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...