jeber Postat 17 november Postat 17 november Då var det hemma och på plats ett red sea 350 känns som en perfekt storlek. hydra 26 som belysning. följde med en massa Sten och scapen var typ klar från början. En del anemoner och rhodactis verkar överlevt flytten. Ska ta bort anemonerna efter hand innan de tar över allt. tanken är som vanligt en mix av lps, mjukt och sps. behöver köpa en pump till då den ena som följde med verkar dålig. Blir så klart mer fisk längre fram! Troligtvis kirurg av något slag Citera
jeber Postat 17 november Författare Postat 17 november Stenarna längst fram ska bort. Ska limma korallerna på en annan plats. Citera
jeber Postat 3 december Författare Postat 3 december Två veckor borta och allt ser helt okej ut. Mycket alger på baksidan men koraller och fiskarna mår prima behöver köpa större städpatrull, mer sand sen så klart fler fiskar och mer koraller. 2 Citera
izfisk Postat 3 december Postat 3 december Hur gjorde du med ATO vatten för så lång tid? Gött att allt klarat sig!Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
jeber Postat 3 december Författare Postat 3 december 1 timme sedan , izfisk skrev: Hur gjorde du med ATO vatten för så lång tid? Gött att allt klarat sig! Skickat från min iPhone med Tapatalk Grabben fyller på vatten och matar fiskarna varje dag han gör även kh test 2 gånger i veckan. Väldigt kul att är så intresserad! För hade jag en tunna så vattnet räckte i 2 veckor. Citera
izfisk Postat 3 december Postat 3 december Grabben fyller på vatten och matar fiskarna varje dag han gör även kh test 2 gånger i veckan. Väldigt kul att är så intresserad! För hade jag en tunna så vattnet räckte i 2 veckor. Vilken lyx att ha en akvarievakt som till och med testar Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
jeber Postat 4 december Författare Postat 4 december 20 timmar sedan, izfisk skrev: Vilken lyx att ha en akvarievakt som till och med testar Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja verkligen nu när vi har större akvarium vill han så klart ha fler fiskar med! Citera
jeber Postat 5 december Författare Postat 5 december Btw, några bra tips på att ta bort anemoner? Kört med is och pilla bort men inte lika lätt denna gången Citera
jeber Postat 9 december Författare Postat 9 december Fixat lite bland sladdarna, ganska nöjd igår bytte vi lite vatten. Tanken är ca 20% i månaden. vi köpte 2 bangaier i lördags. Hoppas de klarar sig! Har haft otur med just bangaier innan. Köpte även en gren växande montipora som grabben ville ha. 1 Citera
jeber Postat 11 december Författare Postat 11 december Hänger med än så länge börjat med balling idag, hoppas jag hinner hitta en bra balans innan det är dags att jobba igen. Citera
jeber Postat 14 december Författare Postat 14 december Man blir nervös varje gång och tror att räkan har dött. Ömsat och blivit större 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.