Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Då var det hemma och på plats 😄 ett red sea 350 känns som en perfekt storlek. 
hydra 26 som belysning.

följde med en massa Sten och scapen var typ klar från början. En del anemoner och rhodactis verkar överlevt flytten. Ska ta bort anemonerna efter hand innan de tar över allt. 
tanken är som vanligt en mix av lps, mjukt och sps. 
behöver köpa en pump till då den ena som följde med verkar dålig. Blir så klart mer fisk längre fram! Troligtvis kirurg av något slag 😊 

IMG_1364.jpeg

• 3 veckor senare...
Postat

Två veckor borta och allt ser helt okej ut. Mycket alger på baksidan men koraller och fiskarna mår prima 😊

behöver köpa större städpatrull, mer sand sen så klart fler fiskar och mer koraller. 

IMG_1386.jpeg

• Gilla 2
Postat
1 timme sedan , izfisk skrev:

Hur gjorde du med ATO vatten för så lång tid?
Gött att allt klarat sig!

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Grabben fyller på vatten och matar fiskarna varje dag 😊 han gör även kh test 2 gånger i veckan. Väldigt kul att är så intresserad! För hade jag en tunna så vattnet räckte i 2 veckor. 

Postat
Grabben fyller på vatten och matar fiskarna varje dag han gör även kh test 2 gånger i veckan. Väldigt kul att är så intresserad! För hade jag en tunna så vattnet räckte i 2 veckor. 

Vilken lyx att ha en akvarievakt som till och med testar

Postat
20 timmar sedan, izfisk skrev:

Vilken lyx att ha en akvarievakt som till och med testar emoji106.png

Ja verkligen 😄 nu när vi har större akvarium vill han så klart ha fler fiskar med! 

Postat

Fixat lite bland sladdarna, ganska nöjd 😄 igår bytte vi lite vatten. Tanken är ca 20% i månaden. 
vi köpte 2 bangaier i lördags. Hoppas de klarar sig! Har haft otur med just bangaier innan. Köpte även en gren växande montipora som grabben ville ha. 

IMG_1395.jpeg

IMG_1396.jpeg

• Gilla 1
Postat

Hänger med än så länge 😊😊 

börjat med balling idag, hoppas jag hinner hitta en bra balans innan det är dags att jobba igen. 

IMG_1401.jpeg

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...