Postat 4 juni 200619 år kan man ha en P.Imperator i ett revakvarium utan att den tuggar i sig korallerna?????????//Per
Postat 4 juni 200619 år Lite olika från individ till individ vad jag har förstått (Har ingen själv) Men många här har imperator i sina revburkar utan problem.Håll den mätt och säg åt den ordentligt så får vi hoppas att det funkar.
Postat 6 juni 200619 år Hade bara problem med att den gillade min nyinköpta hjärnkorall. annars inga problem. tyvärr gav imperatorn upp, bara knall fall död, Den var nästan helt utfärgad
Postat 6 juni 200619 år Jag har haft min imperator i 8 år han har aldrig rört någon stenkorall i varje fall.
Postat 6 juni 200619 år Jag har ägt 3 st genom åren och de har alla smaskat i sig vissa kolonianemoner och stenkoraller av släktet trachophyllia. de fungerar bäst med sps'er men jag har även en hel del Lps'er som hammarkoraller, blåskoraller fungior mm som också får vara i fred
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.