Seniorreefer Postat igår vid 07:17 Postat igår vid 07:17 Hej med jer alle, her fra Danmark. Jeg er i min nød blevet nødt til at skrive her, da jeg må erkende vores hobby er noget lille, i vores lille land. Vi har dog et forum, som mange andre, men meget stille. Thomas Salt, tror jeg snart er den mest aktive derinde Årsagen er jeg skriver her, er jeg mangler nogle dele. I skal være velkommen til at skrive til mig og har en public tråd her Senior Reefer (@senior_reefer) • Instagram photos and videos / Seniorreefer’s Reef - 2025 - Saltvandsforum.dk Derudover vil jeg høre om der evt er en intropris på den nye Focustronic Mastertronic . Skal bruges i mit nye setup Mvh Carsten / Seniorreefer Citera
Seniorreefer Postat igår vid 12:13 Författare Postat igår vid 12:13 22 minutes ago, Lasse said: Välkommen MVH Lasse Tusind tak Citera
Thomas Salt Postat igår vid 16:18 Postat igår vid 16:18 Velkommen Carsten Jeg skriver gerne til dig her også. Her på siden har vi en køb og sælg du kan bladrer igennen, men for at lægge op anoncer skal man være støttende medlem,og det koster SEK 100,- per år. (derfor har jeg taget mig friheden at ændre i din tekst, da det er mod vores regler for køb og sælg). https://saltvattensguiden.se/subscriptions/ Vil du det så kontakt @kaptenen da vi her i Sverige betaler med Swish, som jeg antager du ikke har. Vi har en PayPal konto også. Jeg antager du mener den nye Essencial, som ligger på SEK 16 999,- frakten til Danmark er dog ret dyr, mener min lokale butik sendte en lille kasse til Kolding, og der gik frakten på SEK 700,- 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.