Saltgörka_ Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan Hej. Jag har tänkt att byta till en ny Aquasky Bluetooth LED 2.0, 12 W Länk Har just nu en AI Prime 16HD LED. Någon som har erfarenhet utav Aquasky? Är det värt att byta till en sådan? Jag skulle vilja fördela ljuset bättre. Citera
Oscarhaglund Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Din AI prime är på 65W och den nya är på 12W så det blir ju en väldigt stor minskning i mängden ljus. Vill du fördela ljuset bättre som du säger så skulle du behöva många om du vill byta ut din prime. Alternativt så skaffar du en bar och kör tillsammans med din prime. vet inget om aquasky annars Citera
Saltgörka_ Postat 11 timmar sedan Författare Postat 11 timmar sedan 6 timmar sedan, Oscarhaglund skrev: Din AI prime är på 65W och den nya är på 12W så det blir ju en väldigt stor minskning i mängden ljus. Vill du fördela ljuset bättre som du säger så skulle du behöva många om du vill byta ut din prime. Alternativt så skaffar du en bar och kör tillsammans med din prime. vet inget om aquasky annars Den jag tänkt att köpa är på 30w Citera
kobbens Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan De är för sötvatten i första hand. Men funkar i Saltvatten utan koraller! De finns en annan som heter Fluval Sea Marine 3.0 som är avsedd för saltvatten! Gå in på https://fluvalaquatics.com/us/ där finns info dessa. Jag har tre tre sötvattensakvarium med växter och använder Aquasky 2.0 och det är tyvärr inte tillräckligt för att få bra belysning till växterna där. men de har en ny version som Aquasky 3.0 men tror att det inte är tillräcklig för koraller! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.