drakfisk Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 hejsan var fyller ni på era tuber till kalkreaktorn för där jag fråga tog det 2 veckor från det man lämnat till man hämtat . kan man inte gå till en dykbutik ? mvh drakfisk + Citera
wrang Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 antar att du menar Co2Kolla efter en firma som fyller kolsyre släckare de fyller säkert på din flaska för några hundra kronor bara den är godkändDykbutiker har ingen co2 utan vanlig luft som de kompremerar i flaskan Citera
drakfisk Postat 24 juli 2006 Författare Postat 24 juli 2006 tackar tänkte inte på att brandkåren kan göra sånt Citera
smulan Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Det är bara för dej att åka ner till SydBrand-Presto AB i Ystad dom prov trycker och fyller flaskan medan du väntar i deras service verkstad, är det problem med kranen/ventilen så fixar dom det också medan du väntar, om du är där i god tid innan dom stänger (16.00) för dagen. Dom ger alltid kanon sevice ! Deras Adressen är Tenng. 8 Tel:0411-193 25 Citera
drakfisk Postat 25 juli 2006 Författare Postat 25 juli 2006 tack smulan men var fyller du på jag jobbar i danmark så då måste jag sluta tidigare . kanske finns något i malmö när man ändå kör förbi . Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.