Peppz Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Jo, en fråga:Om man tar sten och vatten från ett kar som är moget, och sätter det i ett nytt kar.. hur lång är "inkörningsperoden" då?Eller äre ba smälla i saker på en gång?Tackar på förhand för svar. Citera
Hultis Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Hej! jag är inte rätt person för att kunna svara dig på ang. någon inkörnings period men jag hade väntat lite (några dagar iaf) för att se hur vatten värdena ligger till, visst att det redan är inkört vatten och sten men ändå så blir det nog lite "nytt" när det ska över i ett nytt kar pga flytt och hantering.så mitt råd är iaf att ha det lite under uppsikt några dagar så du ser att det ser bra ut och att värdena är stabila. Citera
Klubbsson Postat 25 juli 2006 Postat 25 juli 2006 Det är något som bara ditt No2/No3 kan svara på, man får samma topp i ett kar med inkörd sten. men den blir betydligt mindre. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.