masterofpuppets Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 hallåå e d nån här????? behöver hjälp jag har varit på semester en kompis skulle passa min burk... varannan dag ... men en propp gick.. så allt stannade!! nu är d mesta dött!!har hittat en snigel å en eremit å nåra korallaer levande... nån som vet hur mycke vatten ja måste byta?? eller måste man börja om?? Citera
Klubbsson Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Fyyyyy vad tråkigt! Vad säger dina mätvärden? Är nitrattoppen redan passerad så behövs ju inte det. Citera
masterofpuppets Postat 5 augusti 2006 Författare Postat 5 augusti 2006 ok håller på å tömmer vatten ska kolla värdena nu :-( Citera
masterofpuppets Postat 5 augusti 2006 Författare Postat 5 augusti 2006 nitrit å nitrat va ok men fosfaten va ganska hög.... d va när a att ja la ner nu!!!! hela lägenheten stinker ruttet... mina jätte många gula koloni anemoner mår tydligen bra??? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.