Hultis Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 tja! som rubriken. är detta "vanliga T8" lysrör som passar till vanliga armaturer? hittade dom på simontorp, men det var dåligt med pris uppgifter? Citera
Hultis Postat 27 augusti 2006 Författare Postat 27 augusti 2006 tja! som rubriken. är detta "vanliga T8" lysrör som passar till vanliga armaturer? hittade dom på simontorp, men det var dåligt med pris uppgifter?dom säljer bara till butiker då? hittade återförsäljare.... Citera
GustavF Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Dulux är väl inte vanliga lysrör utan vikta kompaktlysrör. Citera
Laggeman Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Simontorp är väl generalagent i Sverige åt en hel del återförsäljare. Citera
Hultis Postat 27 augusti 2006 Författare Postat 27 augusti 2006 Simontorp är väl generalagent i Sverige åt en hel del återförsäljare.Mmm antog det efter en stunds letande då jag hittade massa återförsäljare och då lade jag ner tanken, Citera
Hultis Postat 27 augusti 2006 Författare Postat 27 augusti 2006 Dulux är väl inte vanliga lysrör utan vikta kompaktlysrör.hur fungerar vikta kompakt lysrör då? krävs det enkel fattade socklar och armaturer till dom då? tror aldrig jag har sett såna förut. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.