Robban Postat 30 april 2007 Författare Dela Postat 30 april 2007 Kanske dags för en uppdatering på min tilltänkta korallträdgård........... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 snyggt! blev en riktig pärla ditt kar med ls uppbyggnaden osv. trädgård?? du har ju snart en djungel hehe Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robban Postat 1 maj 2007 Författare Dela Postat 1 maj 2007 snyggt! blev en riktig pärla ditt kar med ls uppbyggnaden osv. trädgård?? du har ju snart en djungel heheTack, man kan ju alltid hoppas :-)Laddar upp lite dagsfärska bilder också. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robban Postat 1 maj 2007 Författare Dela Postat 1 maj 2007 Och lite till Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 ser mycket lovande ut.. ang fungian, har du limmat fast den vertikalt på en sten eller? jag kan se fel oxå men jag frågar iaf hehe Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robban Postat 1 maj 2007 Författare Dela Postat 1 maj 2007 ser mycket lovande ut.. ang fungian, har du limmat fast den vertikalt på en sten eller? jag kan se fel oxå men jag frågar iaf heheTack, tack. Nej jag har spikat fast den :-), skämt åsido den ligger på en liten knöl som sticker ut ifrån stenen, därför ligger den kvar. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 Tack, tack. Nej jag har spikat fast den :-), skämt åsido den ligger på en liten knöl som sticker ut ifrån stenen, därför ligger den kvar.hehe.. jag provade med skruvdragaren på min knakade gött i skelettet med gipsskruv oki, ja det såg onekligen lite mysko ut, kunde ha varit en väldigt rolig foto vinkel annars.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robban Postat 1 maj 2007 Författare Dela Postat 1 maj 2007 hehe.. jag provade med skruvdragaren på min knakade gött i skelettet med gipsskruv oki, ja det såg onekligen lite mysko ut, kunde ha varit en väldigt rolig foto vinkel annars..Heheh, den ligger iofs nästan vertikalt... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg