elNico Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Har en lite dum fråga.....kan man köra en 1048:a upponer? Dvs med insuget uppåt?Pumpen skall köras "torrt" men får lixom inte plats om jag inte vänder den om. jag har inte provat själv...... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
remne Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Jag gör det i min dator Och hittills har den pumpat på finfint i ett par år.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Är den bara under vattennivån så skall det väl inte vara några problem vad jag kan förstå - aldrigt prova visserligen.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
elNico Postat 2 oktober 2006 Författare Dela Postat 2 oktober 2006 Jag gör det i min dator Och hittills har den pumpat på finfint i ett par år..Ditt svar e precis vad jag ville höra, bokstavligt talat! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.