RobinAnd3rsson Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 HejJag skulle vilja sälja min tryckarfisk. Ungefär hur mycket ska man sälja den för? Den är 5-7 cm lång och 3-4 cm hög. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 En idé kan vara att sätta ut den samma pris du köpte den för själv kanske, så kan du ju se vad du får för bud på den. Glöm inte att ange namn på fisken, kan vara en bra idé när man vill ha sålt den. Bild är också ett plus som kan öka chanserna att få sålt den.Lycka till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
RobinAnd3rsson Postat 27 november 2006 Författare Dela Postat 27 november 2006 men de e bara de att ja fick till fisken till mitt akvarie Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Börja med att försöka ta reda på vilken sort du harKolla härhttp://www.meerwasser-lexikon.de/de/6/0/0/liste_Dr%FCckerfische.htm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
RobinAnd3rsson Postat 27 november 2006 Författare Dela Postat 27 november 2006 ok det är en Balistapus undulatus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias L Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Skulle tro att du får svårt att få mer än 150 SEK för den. Undulatus är ökänd (vilket också stämmer mer mina erfarenheter av denna art) för att vara en av de mest rovgiriga och aggressiva tryckarna, vilket inte gör den mer lättsåld direkt.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Har haft en sådan själv, dock så var den inte speciallt aggresiv, men glad i mat var den, samt att den hade problem att komma överens med en viss kirurg jag hade, så det fick bli att jag sålde den istället. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
RobinAnd3rsson Postat 4 december 2006 Författare Dela Postat 4 december 2006 såld Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.