Gnarkill Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 kommer någon ihåg vad den där amerikanska hemsidan på snubben som byggde olika sumpar??eller finns det någon annan bra sump sida?? Citera
Nizztos Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 kommer någon ihåg vad den där amerikanska hemsidan på snubben som byggde olika sumpar??eller finns det någon annan bra sump sida??Tänkte du på denna?http://www.melevsreef.com/tools.html Citera
Gnarkill Postat 14 december 2006 Författare Postat 14 december 2006 finns det någon annan amerikansk sida om salt akvarium?? Citera
andreassofus Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 bra sida, men hur vet man vilken typ av sump man ska använda? jag ar ingen aning, o jag ska bygga en sump snart tänkte jag. Citera
Scooby_doo Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 så stor du får plats med, sedan beror det på vad du ska ha i den, refugim, teknik osv...~Henrik Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.