Gå till innehåll

skada på framrutan!!


Draedon

Rekommenderade inlägg

När jag fick hem min burk (den första) så var det en liten "knutch" borta, ungefär som din, dock satt den nära kanten och affären tyckte att det verkade lite osäkert så de bytte burken direkt. Jag vet inte om det är extra känsligt nära en kant men kan tänka mig att det är så.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag har ingen aning om när/hur den lossnade.. upptäckte det inte förens idag. mest troligt är väl att en sten har stött emot eller liknande när jag inredde burken.

nåja.. detta kanske är den perfekta ursäkten att skaffa den där 720 burken jag funderat på...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

fan det känns lite osäkert detta :/

får nog ta och börja räkna på en ny burk... jag som behövde 18" till bilen, får väl skjuta upp dom :skrattar:

Klart man verkligen behöver 18" till racern:).

När jag fick hem mitt 960 liters så var det en skada på ena rutan så vi bytte den, när jag skulle lyfta upp den på bänken upptäckte vi en skada på andra rutan. Kunde inte leva med detta då det genererar sov problem. Jag skulle skaffat ett nytt om jag var du.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja jag tror jag ska börja skissa på en ny burk.. ls, pumpar, skummare osv som jag har räcker då till en rejäl uppgradering. bara uv-c(20w) och belysningsom är lite klent (250w mh +2x30w t8)

det börjar dyka upp en plan i skallen med ett 720 täckt med T5'or.. vi får se.

ska ta med familjen till spanien och så är det ju dom där 18" fälgarna, pengarna drar iväg för fort...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

f*n också... har sådan huvudbry om det är. ska ringa lite glasmästare imorgon och höra vad dom säger. känns sjukt drygt att börja bygga möbel till en ny burk, och sen själva flytten.. burken står ju på den plats där den nya ska stå.. vet varken ut eller in nu.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är gammal raggare och dragracing förare jag bytte ut tävlings bilar mot akvarium och ångrar innte en sekund. Skit i sulerna till bilen sattsa fullt på fisken det ger mycket mera enn biljävlarna. Byt ut rutan eller bygg nytt akvarium jag låvar du kommer innte att ångra

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...