<<JOHAN>> Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Fins det saltvattens butik runt upplands väsby?Tyckte jag läste någon stans att det fans en akvarieaffär där omkring som sysslade lite med salt vatten någon som vet vad jag pratar om, (eller har jag drömt) Citera
Bjerlk_Ferlock Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 TritonAkvarium i Täby kanske eller? Citera
maca Postat 19 december 2006 Postat 19 december 2006 det kan inte vara coop i kuntsängen/bro du tänker på? den skall ju enligt uppgift ha lite saltvatten. Citera
ramq Postat 19 december 2006 Postat 19 december 2006 Det är inte Coop Forum i Rotebro du tänker på? Sist jag var dit var det inget salt där, annat än på kryddhyllorna på övervåningen...Annars är ju Triton Akvarium bara ett stenkast bort från Väsby. =) Citera
<<JOHAN>> Postat 19 december 2006 Författare Postat 19 december 2006 Ähh måste ha drömt! tack ändåNågon som vet om triton får in någon sändning snart? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.