Outbacker Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Inför en eventuell nystart så undersöker jag om det finns någon i Kronobergs/Blekinge län som sysslar med byggnation av kar på beställning? Skulle vilja ha ett med mer djup i än de färdigbyggda som finns till hands. Citera
masse_86 Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Åleds akvarium i Åled bygger på beställning. Det ligger visserligen i Halland men det är inte så långt ifrån Kronoberg. Ligger drygt en mil nord öst om Halmstad. Annars om du kan tänka dig att resa en bit, så kan man beställa från Polen. Resan kostar ju lite, men akvarierna är desto billigare. Citera
Outbacker Postat 26 december 2006 Författare Postat 26 december 2006 Tackar masse_86 för tipset och tänkte lägga till att kalmar län också går bra. Ingen som har fler förslag? Borde finnas någon duktig "hemmalimmare" någonstans om inte annat? Citera
Malta Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Håvmästarna i Växjö kanske kan limma ditt om du skaffar glas, det kan ta ganska lång tid. Mitt tog väl 3-4 veckor, 112 liter. Citera
jimmy Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Hur stort kar är det jag kan limma men inte för stora Citera
Outbacker Postat 27 december 2006 Författare Postat 27 december 2006 Hur stort kar är det jag kan limma men inte för storaSom planeringen ser ut nu så skulle det vara ett med måtten 130*70*60, alltså på 546 liter. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.