Gnarkill Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 När det gäller salt till karet! Måste man köra samma salt som man hade vid uppstarten av karet eller kan man använda vilket salt som helst?? Citera
Draedon Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 du kan använda vilket du vill. förutom jozo Citera
Capote Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Du kan använda vilket akvariesalt du vill. De billigare duger till fiskakvarium och de lite dyrare brukar man rekommendera till korallburkar för de har lite bättre halter av spårämnen.EDIT: Draedon var snabbare.... Citera
Gnarkill Postat 31 december 2006 Författare Postat 31 december 2006 okej! jag har bara en fisk och två mjuk koraller!och jag sålde mitt sista salt igår till en kille som behövde det mer en mig för hans drakar hade fått grumliga ögon!då ska jag kika runt lite och se vad man kan beställa Citera
Kingfelt Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Hej TomJag köpte mitt på pwss.se de körde hem också men tvekar på att de skulle hitta hem till dig ;-) men de skickar också.Mvh Richard ----------Mitt projekthttps://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=14308 Citera
Gnarkill Postat 31 december 2006 Författare Postat 31 december 2006 fick du betala nå i frakt? för jag behöver inte så mycket salt så jag funderar på att köpa ty p 4 kilo eller nå Citera
Gnarkill Postat 31 december 2006 Författare Postat 31 december 2006 vad heter den där butiken som bygger akvarium??globefish eller vad var det Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.