matte54 Postat 21 januari 2007 Dela Postat 21 januari 2007 går i köptankar för en T5 ramp från faunamarin "Solaris"och på alla bilder så hänger rampen i vajjrar är det nått som följer med rampeneller är det nått man måste hemma-bygga själv?eller finns det kanske fotstöd till dom? nån som vet nånting?Mvh Matte Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 21 januari 2007 Dela Postat 21 januari 2007 Kan inte tänka mig at det inte medföljer antingen vajerfästen eller fotstöd. Det vanligaste är väl vajerfästen och även om jag inte har en sådan armatur själv tycker jag det skulle vara märkligt om inte dessa följde med rampen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 21 januari 2007 Dela Postat 21 januari 2007 Har köpt en solaris armatur och det följer inte med någon upphängnings anordning eller fotstöd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 nockner vad tycker du om rampen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 11 februari 2007 Dela Postat 11 februari 2007 Jag har använt den i ca 1 månad och den är helt ok, möjligen skulle jag ha 2 st (av 6 st) blårör istället för 1 st som jag har nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.