gesi Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 små små hundratals vita ihoprullade rörliknande ´saker´ som sitter på LS:n överallt..? de e hårda när jag skrapar bort några från bakrutan o känner på de!de känns som om de blir bara fler o fler..vad fasen är det? Citera
gesi Postat 22 januari 2007 Författare Postat 22 januari 2007 ok..hade gissat på det själv nästan..men jag kommer ihåg att jag läste om någon här som fick ett utbrott av såna här i sanden eller nånstans och han fick tömma hela karet..av estetiska skäl antar jag då.. Citera
jimmy Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Det va nog inte rör maskar utan fierworms som kallas nått annat på svenska men jag kommer inte på det nu Citera
gesi Postat 22 januari 2007 Författare Postat 22 januari 2007 just det ja..det var ju fireworms som han fick utbrott av..och jag kom på vem det var oxå nu..tack jimmy!då får mina rörmaskar fodras vidare..fireworms=borstmaskar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.