Gnarkill Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Vad är det för färg man skall använda när man skall måla baksidan på akvariet??är det någon som vet vad färgen heter?? Citera
Draedon Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 använd valfri, giftfri färg.. svart är snyggt Citera
Gnarkill Postat 24 januari 2007 Författare Postat 24 januari 2007 alltså till bakgrunds färg på karet!!!! svart går ju inte då blir det ju så mörkt i karet! Citera
Laggeman Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Jag hade svart bakgrund i mitt Percula kar, det var snyggt tycker jag. Ögonen fokuserar på allt annat färgglatt i karet på det viset, tycker jag. Citera
Draedon Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 svart är helt klart den snyggaste bakgrundsfärgen.. ångrar att jag målade mitt blått.får ett helt annat djup i karet och som Jimmy säger hamnar koraller osv i centrum istället för en lysande blå bakgrund. Citera
Gnarkill Postat 24 januari 2007 Författare Postat 24 januari 2007 ska man ha någon speciell glasfärg eller går det med vilken färgsom helst baradden är giftfri? funderar på att måla mitt kar även fast det är igång och undrar vilken sorts färg man ska<ha?? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.