Gå till innehåll

David o Daniel bygger akvarium


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 månader senare...

Jo tack, förutom att jag har fullt med massa alger främst brunalger i karet. Har just inhandlat algen ex och beställt ett kiselfilter och nya patroner till osmosen som förhoppningsvis ska få bukt med problemen. Det känns inte så fotovänligt just nu när det ligger en tjock algmatta i hela karet....

Jag hoppas att det kommer att se lite bättre ut om en månad eller så. Kommer att uppdatera med fler foton så fort det ser lite bättre ut...

Hur går det själv med ditt nya kar?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...
Skoj att du tycker om det, ska fixa fler bilder åt lövet, så vi kan vinna en bakgrund till... hm : )

Dave

Haha jag kom på 5:e plats

Jo tack, förutom att jag har fullt med massa alger främst brunalger i karet. Har just inhandlat algen ex och beställt ett kiselfilter och nya patroner till osmosen som förhoppningsvis ska få bukt med problemen. Det känns inte så fotovänligt just nu när det ligger en tjock algmatta i hela karet....

Jag hoppas att det kommer att se lite bättre ut om en månad eller så. Kommer att uppdatera med fler foton så fort det ser lite bättre ut...

Hur går det för dig med karet??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...