Xenia83 Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Fick samtal att mitt akvarium sprungit läck och när jag kom hem så var karet bara halvfullt, De mesta verkar ha klarat sig men jag har lite problem med att sköta om dem själv, lägenheten behöver avfuktas och parketten ska läggas om. Så är det någon som har en hörna över i sitt akvarium för något av det här nedan får ni gärna ringa eller smsa mig på 0708209699, de går klart bra att skriva här med. Salarias 1 stOselaris 2 stMarmorsjöstjärna 1 stEldräkor 2 StPutsarräkor 3 stHammarkorall 1 liten Sarcophiton 6 St slå och medelCandilactis Gigantea 1 st stor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Välkommen till den inre kretsen. Inget kul alls med vattenläckage, jag vet. Hade ställt upp om jag bott närmare, utan tvekan! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Jag kan försöka hjälpa om det går, nyligen startad burk dock(ca 4 veckor).... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Synd men jag kan inte hjälpa till, hoppas de löser sig relativt smärtfritt. Intressant att veta vore vart läckan skedde, var det i siliconet, rör eller vad var den felande länken?Undrar bara vart man ska vara uppmärksam på, mer än siliconet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Du har inte turen på din sida märker jaghttps://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=11468 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Xenia83 Postat 25 januari 2007 Författare Dela Postat 25 januari 2007 Haha jag börjar från början. --------------LaggemanDe värmer, de hör säkert snart av sig någan malmöakvarisst med spräckt kar du kan hjälpa i stället.--------------NiXonTackar för hjälpen den kunde inte kommit lägligare, ibland ska man ju ha tur med Ta väl hand om dem små liven.--------------IllustratörenDet var bak i silikonfogen det släppte så vakta dem så går de säkert bra. --------------JakenDu är upmärksam du, ja är nog den enda som får mina kracher i form av vatten på golvet de här var no 3. än så länge har inget levande dött någonsin. Får se hur de slutar den här gången.Men nu vet jag i varje fall var man köper billiga akvarier, kanske ett 300 l med 20 mm tjockt glas skulle funka för mig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Daniel, det är bara att bita ihop och komma igen. Ett 20 mm vore kanske inte så dumt för dig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Ja, eller ett i akryl, helsvetsat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Jag skall göra mitt bästa för att dom skall må bra dom små liven.Hoppas det löser sig utan att du blir hemmlös under tiden dom fixar lägenheten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.