Daniel N Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Köpte en sådan här i dag.Klippte sönder bruksanvisningen när jag öppnade den.Klistrade ihop den med tejp så det gick att läsa.Nu kan jag justera belysningen utan att stå på en stege eller stol.Mvh Daniel. Citera
Daniel N Postat 28 januari 2007 Författare Postat 28 januari 2007 smidig! var hittade du den?Hos Kjell.Kjell o company.Mvh Daniel Citera
oveb Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Coolt ! Jag hittade denna strömskena på Conrad , bra när man skall "dirigera" frun att stänga av en full skummare el likn. Då slutar det inte med en svart balja...Varje kontakt har alltså "egen" brytare !. Citera
wrang Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Coolt ! Jag hittade denna strömskena på Conrad , bra när man skall "dirigera" frun att stänga av en full skummare el likn. Då slutar det inte med en svart balja...Varje kontakt har alltså "egen" brytare !Köpte precis en sådan här brytare på Jula idag. för mitt nya sumpskåp Citera
MattiasN Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 lysande! Jag såg den för länge sedan, men kom inte ihåg var, har kollat genom alla möjliga kataloger och butiker, men inte hittat den igen! Så säger ni att den finns på två av de ställen jag har kollat på, får göra nya raider där! Citera
oveb Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Köpte precis en sådan här brytare på Jula idag. för mitt nya sumpskåpVad kostade den på Jula ? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.