<<JOHAN>> Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Min fridmani har fått en vit ring runt ena ögat plus att det har svullnat upp.Ser inte alls något kul ut:smiley13: Vad kan det vara och framför allt vad kan/ska jag göra?Inga andra fiskar som har något liknande i karet. Citera
Capote Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Det är inte så ovanligt med svampinfektioner( jag tror det är det). Om man bara har bra vatten och fisken äter så brukar det gå tillbaka av sig själv. Citera
<<JOHAN>> Postat 3 februari 2007 Författare Postat 3 februari 2007 Det är inte så ovanligt med svampinfektioner( jag tror det är det). Om man bara har bra vatten och fisken äter så brukar det gå tillbaka av sig själv.Ok får avvakta ett tag och se vad som händer, men aptiten är det inget fel på. Citera
<<JOHAN>> Postat 21 februari 2007 Författare Postat 21 februari 2007 Svullnaden och det vita som var runt ögat, har försvunnit helt nu:ler: Antagligen var det någon ögon inflamation som det nämdes om i tråden. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.