Christer T Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Jag har något i mitt kar som ser ut som någon form av rörmask men den skickar ut ett "fångstnät" och har aldrig några tentakler framme som jag kan se. Någon som har en aning om vad det kan vara? Bilden blev suddig. ska försöka ta en bättre någon dag: Citera
Hultis Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 jag har tyvärr inget namn på den åt dig men jag har såna själv och dom är måttligt störande när dom kletar ner koraller och dyligt. Citera
pimo Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Har en likadan jag också!Hoppas någon kan svara på vad det är Citera
mikkel Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 ikke en mask, men en snäcka - forsök google "vermetid snail" eller "worms that ain't" Citera
Scooby_doo Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 har dem med, finns andra varianter med - har bla. 'spaghetti' worms' i min sump.http://www.reefkeeping.com/issues/2002-06/rs/index.htm(Har sett riktigt lång 'spaghetti' trådar på flera meter under dykningar på korallrev.)~Henrik Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.