a.nilson Postat 15 mars 2007 Dela Postat 15 mars 2007 så här kommer han se ut när han e ca 16-17cm.[/ATTACH] Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alofstrand Postat 16 mars 2007 Dela Postat 16 mars 2007 hehe jaså din igelkotte har med bitigt dig i fingrarna när du har matat min med.... dom är alltid hungriga dessa fiskar och dom äter riktigt mycket! himla rolig fisk faktiskt. har sett min uppblåst 2 gånger på lite mer än ett år och då var det över på en minut... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
taxi3000 Postat 24 mars 2007 Dela Postat 24 mars 2007 cool!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 31 mars 2007 Dela Postat 31 mars 2007 hur stor är din igelkott nu.. växer ganska fort väl? min växte som fan rent. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.