Laggeman Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 E-akvariet i danmark har beslutat sig för att lägga ner.Vad som föreligger nedläggningen vet jag inte och jag lyckades radera mailat jag fick av dem igår, men detta är vad som står på hemsidan iaf:e-Akvariet holder Ophørsudsalg. Efter knap 2 års handel med akvarieudstyr har vi valgt, at nedlægge vores web-shop. Vi skal derfor have solgt ud af vores varelager, så der vil være masser af rigtig gode tilbud på e-Akvariet.dk Hvor længe tør du vente?Vi nedsætter varerne løbende, først de varer vi har flest af, men da vores varelager allerede er ved at være tømt er der et meget begrænset antal af varerne, så hvis du venter for længe risikerer du at vi har udsolgt. Tänk dock på att priserna är i danska kronor, så lägg på ca 25% och tillkommande frakt innan ni kastar er över Köp-knapparna. Synd detta, då jag har haft positiva erfarenheter av denna butik, både när jag själv handlat därifrån samt vid den sambeställningen av lysrör som gjordes här på guiden i höstas. Citera
Jaken Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Tänk även på att detta innebär att det inte kommer vara några garantier på varorna heller...Jag skulle inte heller förskottsbetala till ett företag som snart antagligen ska sättas i konkurs. Citera
PatriksS Postat 12 februari 2007 Postat 12 februari 2007 Jag skulle inte heller förskottsbetala till ett företag som snart antagligen ska sättas i konkurs.Japp, vanliga borgenärer brukar stå sist i kön efter konkursförrättaren, staten, folk med säkerhet m.m. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.