per-ronnny Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Hej ang IKS v 2.2Är det någon som vet vad detta är för en dator Citera
wrang Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 HejsanJa det är som namnet säger en IKS Aquastar dator med programvaran version 2.2Mer info finns på http://www.iks-aqua.com/ Citera
per-ronnny Postat 13 maj 2004 Författare Postat 13 maj 2004 Men kan man se om det är en midi eller inte. Citera
wrang Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Nej inte vad jag vet. Vet ej om det är nån skillnad på Midi´s och AquaStar IKSdatorn i versionerna. Men skulle tro att det är en AquaStar, men bästa är väll att fråga den du skall köpa den utav. Citera
Johannes Postat 13 maj 2004 Postat 13 maj 2004 Menar du om man ser skillnad på enheterna eller om man kan se det på siffrorna 2.2? Aquastar och Midi e helt olika till utseendet annars. Kikade runt lite oden senaste uppdateringen jag hittade hette 2.19 till AquaStar basenhet och 2.10 till AquaStar Midi. Så jag tror som Wrang att det är en AquaStar basenhet det gäller. Dom har en uppdatering till datorns Winsoftprogramsom gäller förAquaStarenheter med högre serienummer än 3465,,,,,om det kan vara den som heter 2.2. Följ länken som Wrang skrev så finns det massor att läsa...AquaStarMidi Citera
per-ronnny Postat 14 maj 2004 Författare Postat 14 maj 2004 Har nu köpt den och det var den stora datorn så nu kommer jag säkert att behöva hjälp av någon som kan med iks Jag fick med sladd till pc så det blir säkert mycket pill innan den gör som den skall. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.