fredrik.tern Postat 18 mars 2007 Postat 18 mars 2007 tjena jag har något i mitt kar som gör v-formadejack i mina fiskar är det någon som vet vad det kan varaför något????mvh fredde Citera
Laggeman Postat 18 mars 2007 Postat 18 mars 2007 Har du möjlighet att ta någon bild på skadorna, så vi kan få fler förslag än mantis kanske? Citera
fredrik.tern Postat 18 mars 2007 Författare Postat 18 mars 2007 jacken ser ut som ett v och är mellan 5 o 10mm stora.det ser ut som om det var skuret med skalpell Citera
fredrik.tern Postat 18 mars 2007 Författare Postat 18 mars 2007 ja det är bara dom som har fått jack änsålänge. men det har försvunnit en del små fisk Citera
mikkel Postat 18 mars 2007 Postat 18 mars 2007 Jeg vil tro at det er dine kirurger der kæmper indbyrdes...der er en årsag til at til at de kaldes kirurg-/doktor-fisk (skalpellen!).Dette forklarer dog ikke at der har forsvunnit små fiskar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.