ghosten Postat 25 mars 2007 Postat 25 mars 2007 kan man ha detta akvarium som ett saltvatten akvarium om man modifierar det.skall ha clownisar i det om det går.vilka ändringar kan man behöva göra.http://www.pwss.se/product.php?productid=2226&cat=663&page=1 Citera
Drullputt Postat 25 mars 2007 Postat 25 mars 2007 Sätt dit en påhängsskummare typ Beast 400, AM Bioflotor mm. Ta ut filtermediat ur filtret och sätt dit rowaphos eller kol, eller ta bort filtret helt och hållet. Är förmodligen nå växtrör som sitter i så byt ut dom mot tex. marineglo + powerglo. Köp sen två MaxiJet 1200 så kan du hålla clowner, skivisar och många mjukisar. Så här såg mitt 125 liters kar ut.Skummaren Citera
1275GT Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 hejjag kör med ett sådant kar. (änn så länge. nytt på G).jag skar bort hela filter boxen för att få lite mer plats. har även bytt ut ljuset.kolla min tråd. Citera
Nizztos Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Jag kan också rekommendera att man tar ut den befintliga filterboxen. Har själv ersatt min med tunzes nano reefpack 200. Har inte haft reefpacken tillräckligt länge för att säga om den är bra, men jag tror att det är tummen upp.Skulle jag skaffa nya saker idag hade jag troligen skaffat en ati sunpower ramp (4x24W). Har dock inte kollat om det passar, men jag tror det. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.