NiXoN Postat 29 mars 2007 Postat 29 mars 2007 Jag skulle gärna vilja höra lite åsikter om nån har denhär pumpen?Tänkte koppla den på en scwd, då man kan reglera flödet på den och den kan köras externt så kändes den som ett bra alternativ.Jag har hittat nån australiensisk sida där den bedömdes som tyst men det är ju så relativt.Tack för hjälpen, NiXoN... Citera
pimo Postat 29 mars 2007 Postat 29 mars 2007 Inget riktigt svar, men jag skulle nog satsa på en eheim istället, känns som mer kvalite. Citera
oveb Postat 29 mars 2007 Postat 29 mars 2007 Jag skulle gärna vilja höra lite åsikter om nån har denhär pumpen?Tänkte koppla den på en scwd, då man kan reglera flödet på den och den kan köras externt så kändes den som ett bra alternativ.Jag har hittat nån australiensisk sida där den bedömdes som tyst men det är ju så relativt.Tack för hjälpen, NiXoN...Externt... Hmmmm... hur många liter/h är du ute efter ??Jag kanske har nått Citera
NiXoN Postat 29 mars 2007 Författare Postat 29 mars 2007 Jag är inte så kräsen men 1300-2000l/h bör fungera.Det blir ju lite effekt minskning men sån får man leva med...Vad har du för kul liggande?? Citera
oveb Postat 29 mars 2007 Postat 29 mars 2007 Vad har du för kul liggande??En ny Oceanrunner 2500, den kan du få !Det kan du ju försöka pruta på Citera
NiXoN Postat 29 mars 2007 Författare Postat 29 mars 2007 Tuffa förhandlingar men jag får väl acceptera de då Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.