Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

David K

Handla Miljövänligt?

30 inlägg i detta ämne

Tråden börjar spåra ur lite.  

Håll er till ämnet och var sakliga ett seriöst sätt. 

Alla får ha sin åsikt. Men tänkt på vad ni skriver och hur andra kan tolka det. 

/Admin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Själv har jag odlat Tropheus i liten skala och sålt till privatpersoner och butik. Så helt utan erfarenhet är jag inte. 

Klart att jag gillar fisk (och även fiske) Bara det att jag vill kunna åka på semester och inte behöva oroa mig över matning och att temp ska bli onödigt hög m.m

Så här ser mitt lilla akvarium ut för tillfället. Ingen balja med kampfisk om jag får be :) 

My little reeftank

3 personer gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du har ett snyggt kar! Ser bra ut. Juwel?

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej David , jag misstänkte att du inte var så känslig , det ser ju hur bra ut som helst , man behöver inte göra det svårare än vad som är nödvändigt ,

ju enklare allt är då är risken för fel mindre , det enda som kan hända är att doppvärmaren hänger sig ,men det har jag bara råkat ut för 1 gång på 50 år

mvh stefan

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu