Fotografering
285 ämnen i detta forum
-
Hejsan! Har införskaffat lite extra utrusting till min kamera så nu ska jag börja lära mig att få till fina bilder på akvarium. För tillfället övar jag på mitt sötvattenskar. Tänkte bara erbjuda mina tjänster ifall någon vill ha hjälp med att få fina kort på sitt akvarium. Jag använder en Canon EOS 300D Digitalkamera med extern blixt. Bor i Lidköping men kan åka runt en del, beroende på när/var och hur. Jag ser detta som ett sätt för mig att få mer ideer för min fotografering och mitt intresse för saltvatten så hör gärna av er ifall ni vill. OBS!!! Detta är ingen reklam, jag tar inte betalt för att fota!!! /Roger P.s Hoppas att det är okej att lägga ut detta, annars får d…
-
- 4 svar
- 1,1k visningar
-
-
Hadde några kort i besökarnas akvarium å koffert fisken fångade mitt intrese tycker dom är grymt coola hur är dom mot koraller å är dom väldigt känsliga mot prick ?
-
- 0 svar
- 1,1k visningar
-
-
Hittade en sida med lite bilder från Smithsonian Institutions offentliga akvarier,därav en bild på det här trevliga 500L akvariumet med en liten tridacna i. Undrar hur man gör för att flytta en sån
-
Tjena alla glada Vad krävs för att fota under ytan? finns det något billigare alternativ än tv-fotografernas kameror? Tror inte min HP kamera blir glad om jag doppar den
-
Tänkte att vi skulle ta och testa den nya funktionen och jag vet att vi har några fina gorgoniar där ute i landet så varför inte posta lite bilder Jag börjar väll med en närbild på min lila Pterogorgia:
-
Här kommer en bild på min Salarias när han ligger i en Sarcophyton och tittar på när jag städar.. :) Hade varit roligt med en foto-avdelning här på saltvattensguiden... säkert många som har schyssta bilder att dela med sig av? [img]http://www.drakfisken.se/salarias.jpg[/img]
-
-
-
-