Gå till innehåll

Ny butik eller??


jör..

Rekommenderade inlägg

Jag var och handlade på Coop forum Kungsängen i Stockholm.

Och där fanns en zoobutik. Dom sålde salt fisk och stenkoraller vilket jag inte sett förut.Han höll just på att packa upp en j..la massa stenkoraller när jag tittade in säkert 150 till 200 stycken.Det var Acroporor i en massa olika färgvarianter och även Montipora capricornis och digitata i lila,röd,rosa,gul,gröna varianter och Seriatopora hystrix.Ganska stora tror jag man får säga, som en ordinär hand.

Det var 8 till 10 olika arter. enl affärsinehavaren skulle dom var odlade både i kar och något som hette aqua hum hum någonting(jag tror jag vet vad han menade) nere i Indonesien.Oj vad jag ville ha,men han sålde inget då hade precis fått hem dom.Tur var väl det.Jag frågade om priset men det var inte klart än men han sa något om att han skulle ha ett styckpris som sjunk om man köpte fler 1 pris 5 pris 10 pris.

Det skulle vara förmånligt om man köpte fler.

Nu till mina frågor har någon handlat koraller där.

Har någon sett Stenkorallerna,vilket skick är dom i bra/dåliga.

Och någon som är intresserad av samköp för att komma åt ett mängdköp

.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Men var priset så högt om man ser på triton 595-695 och korallrevet 500-600 på odlade färgade Acropora och odlade hysterix Men det är ju rätt att köpte man fler så sjunk priset här så det är väl det man får vara inställd på.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...