Guest jorgen41 Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 Hur gör ni när ni matar era Clowner ? Jag har två Percula och jag tycker all mat bara virvlar runt i akvariet och vet ej med säkerhet att dom blir mätta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 Ett bra sätt är en Hatch N Feeder som kläcker artemia i ditt kar sen simmar de fritt mina clowner älskar det och de andra fiskarna med. Apparaten kostade 209 kr äggen e ju inte för dyra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest jorgen41 Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 Låter ju suveränt tackar så mycket.Var kan man köpa en sådan ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jower Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 Hercules zoo i göteborg har... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 Ser ut som en finurlig makapär den där<TABLE width="100%"><T><TR><TD width="50%"><DIV class=categorySubTitleBig>Continuous Hatch 'N Feeder</DIV><DIV class=categorySubTitleSmall></DIV></TD></TR></T></TABLE><TABLE width="100%"><T><TR><TD><TABLE cellSpacing=0 cellPadding=4><T><TR vAlign=top><TD>*</TD><TD>Hatch your own brine shrimp inexpensively</TD></TR><TR vAlign=top><TD>*</TD><TD>Saltwater in the hatcher never mixes with aquarium water</TD></TR></T></TABLE>Hatch brine shrimp continuously in your marine OR freshwater aquarium. Unique design means saltwater in the hatcher never mixes with aquarium water. Hatched shrimp simply swim out into your aquarium by their natural attraction to light, while fish guard keeps hungry mouths out. </TD></TR></T></TABLE> Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 LysandeVad kan en sådan tänkas kosta ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.