Irene M Postat 12 april 2007 Dela Postat 12 april 2007 Hej!Mina två pepparminträkor (Michelle och Ringo) var jätteroliga när jag köpte dom. När dom fick mat kom dom simmande full fart. På kvällen om jag lös med en ficklampa kom dom fram nyfikna och tittade. Nu ser jag dom nästan aldrig. Jag bara skymtar dom lite ibland. Varför har dom blivit så skygga? Mår dom inte bra? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 12 april 2007 Dela Postat 12 april 2007 Snarare tvärtom. Det är normalt beteende hos wurdemanni. Jag har cirka 10 st. i min burk men jag ser dom aldrig om jag inte kollar med ficklampa när det är mörkt. Då kan jag se någon av dem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 13 april 2007 Dela Postat 13 april 2007 samma här, jag har ett par stycken som man aldrig ser röken av... end livstecknet brukar vara ett ömsat skal lite då och då Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Irene M Postat 13 april 2007 Författare Dela Postat 13 april 2007 Vad skönt att höra! Dom var kanske utsvultna när jag köpte dom? Det är dom minsann inte nu längre! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.