Irene M Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Äntligen! Efter 1,5 års förberadelser var det äntligen dags! Klockan 17.00 var jag på Arlanda cargo och hämtade mina Hippocampus Reidi. Fyra stycken stora gula sjöhästar från Irland. Efter en lång inkoppning börja de dom äta direkt! Dom är så vackra! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Får man fråga varför du beställde dom från Irland? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Irene M Postat 30 april 2007 Författare Dela Postat 30 april 2007 Får man fråga varför du beställde dom från Irland? Jag köper sjöhästarna direkt från en uppfödare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 1 maj 2007 Dela Postat 1 maj 2007 låter intressant,var dom dyra? har själv lite planer på ett hästkar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chrilleus Postat 2 maj 2007 Dela Postat 2 maj 2007 Kul! ska ta och svara på ditt mail snart, har varit utan datorskärm en tid Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Irene M Postat 3 maj 2007 Författare Dela Postat 3 maj 2007 låter intressant,var dom dyra? har själv lite planer på ett hästkar!Allt som allt gick det på knappt 6000. Leveransen till arlanda var jättesmidig men fruktansvärt dyr. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 3 maj 2007 Dela Postat 3 maj 2007 Kan vi inte få se ett kort på dina. Ser dom ut som Karro&Anders H.Reidi eller var det några specialare du köpte från Irland? https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=11726&page=12 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 3 maj 2007 Dela Postat 3 maj 2007 Allt som allt gick det på knappt 6000. Leveransen till arlanda var jättesmidig men fruktansvärt dyr.ja det var ju lite häftigt pris, hoppas allt funkar för dig nu. underbara djur! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Irene M Postat 3 maj 2007 Författare Dela Postat 3 maj 2007 Kan vi inte få se ett kort på dina. Ser dom ut som Karro&Anders H.Reidi eller var det några specialare du köpte från Irland? Mina sjöhästar är gula. Dom är dessutom vaccinerade mot de vanligaste bakterier som kan finnas i marina akvarier och som kan göra hästarna sjuka. Jag har försökt klura ut hur jag ska lägga upp bilder här på forumet.. Men det har inte gått så bra. Hur gör man? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Irene M Postat 5 maj 2007 Författare Dela Postat 5 maj 2007 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 5 maj 2007 Dela Postat 5 maj 2007 Snyggt, se nu till att få igång ett riktigt stuteri också!MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 5 maj 2007 Dela Postat 5 maj 2007 Snygga bilder Härligt gul den ena hanen är.Mvh/Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 5 maj 2007 Dela Postat 5 maj 2007 nice! kan man kalla dom nåt annat än speciella djur? mycket fina och egendomliga. jag hoppas inte man vaccinerar sjöhästar genom spruta i nackskinnet -sjuk hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Irene M Postat 5 maj 2007 Författare Dela Postat 5 maj 2007 Snyggt, se nu till att få igång ett riktigt stuteri också!Jag hoppas det blir bebisar så småningom. Ett av paren har redan börjat att uppvakta varandra. Dom ringlar svansarna omkring varandra sen vandrar dom runt i akvariet. Som ett gammalt par som är ute och går och håller varandra i handen. Snygga bilder Härligt gul den ena hanen är.Tack! Visst är han fin! nice! kan man kalla dom nåt annat än speciella djur? mycket fina och egendomliga. jag hoppas inte man vaccinerar sjöhästar genom spruta i nackskinnet -sjuk heheDet är verkligen speciella djur. Jag kan nästan inte slita mina ögon från dom. Dom är så märkliga att man har svårt att tro att det faktiskt är fiskar.Vaccinet (mot bla Vibrio) ges i svansen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 14 maj 2007 Dela Postat 14 maj 2007 Irene, hur går det med hästarna??Är jätte nyfiken på fler bilder Har du lagt ut några på karet?Mvh Karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.