Henrik.Å Postat 6 maj 2007 Dela Postat 6 maj 2007 såldes som Sally lightfoot men killen i butiken visste inte det latinska namnet.jag tycker inte min ser ut som den på bilden här, den saknar de blåa framklornahttp://www.liveaquaria.com/product/prod_Display.cfm?pCatId=625 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 6 maj 2007 Dela Postat 6 maj 2007 Jag tror att det där är en Percnon gibbesi. Allstå "sally Lightfoot" e helt rätt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Henrik.Å Postat 6 maj 2007 Författare Dela Postat 6 maj 2007 alright... kanske kommer det blåa på framklorna när den blir större, undrar om krabbor ändrar färg allt eftersom de växer....Hoppas att den är sugen på bubbelalger för det är en riktig buffé den har att välja på... stora, medium och små bubblor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
elNico Postat 6 maj 2007 Dela Postat 6 maj 2007 Hade nåt liknande, inte riktigt, men inte åt den bubbelalger. Hoppas din gör det!Gröna kulor i karet e inte snyggt.Mmmmm så gott, både stora, medium o små! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.