MARHAG Postat 28 maj 2004 Postat 28 maj 2004 Hej, jag undrar vad ni som har ett sådant här filter använder för pump för att driva det? Det verkar vara ganska klena slangar till det.//Markus Citera
zippo Postat 28 maj 2004 Postat 28 maj 2004 hej jag har inget sånt filter men enligt Akvarielagunen som säljer dom "Filtret skall kompletteras med extern pump.Förslagsvis Maxijet MJ 1000." http://www.akvarielagunen.se/web/shop/shop.php?cmd=get&i temid=2898jag har kikat på dom där ,du kan väl tala om hur bra dom är sen . Citera
MARHAG Postat 28 maj 2004 Författare Postat 28 maj 2004 Ja, jag har sett det men jag har också sett att det omöjligt går att koppla ihop dessa utan en rejäl mellan koppling då det är stor skillnad på dimentioner. Jag undrar ifall någon hade någon personlig erfarenhet gällande den praktiska monteringen av det hela.//Markus Citera
zippo Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 ok utan att ha "personlig erfarenhet " av filtret så andvänder man en förminskning ! samma sak på kalkmixer osv ps. inget är omöjligt ,det tar bara lite längre tid . Citera
MARHAG Postat 29 maj 2004 Författare Postat 29 maj 2004 Jag letade på akvarielagunens sida men jag hittande inga. Har du sett några? Jag var nere ock kollade med de lokala handlarna med de kunde/ville inte ordna fram några. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.