Stefan molin Postat 1 augusti 2007 Författare Postat 1 augusti 2007 Hej,nu har det gått lite frammåt,det var tänkt att jag inte skulle ha så mycke prylar men det är inte alltid det blir som man tänkt sig,den andra ocileraren till pumpen är oxå klar,tog en motor från en skrotad mickro ,den gör 3v i minuten och det blev bättre,mvh stefan Citera
Stefan molin Postat 5 december 2007 Författare Postat 5 december 2007 Hej,det här borde ligga under saker man inte gör,fick trevligt besök idag av Erik från Skara,alltid trevligt med besök,men lys inte med lampa under bänken,upptäcker att skivan inte ligger helt mot ramen,inte nog med att akvariet mer påminner om ett amzonas kar just nu ,nu har jag sett detta oxå,och nu ångrar jag att jag inte lade på ett lager gummimatta mellan ramen och skivan som jag hade tänkt från början,Mvh Stefan Citera
Wiking Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 Tjena Stefan, om du tänkt röja bland dina gröna växter så tar jag gärna hand om lite. Citera
Stefan molin Postat 5 december 2007 Författare Postat 5 december 2007 Hej,du får hämta så mycke du vill,slå en signal bara,Mvh stefan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.