hedstrom Postat 30 juni 2007 Dela Postat 30 juni 2007 Jag har ett gäng Amphiprion percula i ett kar och fick igår hem 3 st blå damseller med gul stjärt till ett annat kar. Under natten och idag så har en av dessa tre blivit rejält spöad av de andra två som gräver och har sig (par?).Kan jag stoppa ner den tredje och lite naggade i karet med clowner?*edit*Namnet på damsellen; Chrysiptera parasema Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 30 juni 2007 Dela Postat 30 juni 2007 Kan jag stoppa ner den tredje och lite naggade i karet med clowner?Ja, det hade jag gjort. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 30 juni 2007 Dela Postat 30 juni 2007 Jag har inte exakt denna frökenfisk utan den som heter C taupou och jag har även 2 sorters clowner utan att de bryr sig om varandra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hedstrom Postat 30 juni 2007 Författare Dela Postat 30 juni 2007 Den kommer inte få fnatt och vara elak mot dom då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hedstrom Postat 30 juni 2007 Författare Dela Postat 30 juni 2007 Kan säga att simytan (dock inte systemet) ligger på drygt 40 liter. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 30 juni 2007 Dela Postat 30 juni 2007 jag hade 2 damseller och 2 clowner ihop, inga problem.. den som ställde till problemt var en wrasse. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hedstrom Postat 30 juni 2007 Författare Dela Postat 30 juni 2007 Ok, tack för de snabba svaren! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ppihlstrom Postat 30 juni 2007 Dela Postat 30 juni 2007 även jag har två clowner och två damseller i samma kar - det var lite små gnabb dem emellan första dagarna, men sen har det varit lugnt... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oveb Postat 30 juni 2007 Dela Postat 30 juni 2007 Jag har två Clowner tillsammans med två C.parasema utan några som helst problem.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dave Postat 30 juni 2007 Dela Postat 30 juni 2007 Testa bara, inget o fundera på. Men de är semiaggresiva o kan börja jaga runt, spec då de blir större. Men sen kan honan i clownparet piska upp den om den bråkar för mycket.. hehe. Nej så testa du! jag har en likadan och av alla mina 5 olika damseler jag har är den minst aggro. dock minst iofs.. hmDave Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.