_Manne_ Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 tisdag eller onsdag börjar rivningen o flytten av karet. allt ska upp till firman nu. sen får vi se vad som händer..vad är anledningen till detta ?mvh manne
a.nilson Postat 25 oktober 2008 Författare Postat 25 oktober 2008 fick en "liten" vatten skada i HELA min lägenhet av grannen. så nu ks hela lägenheten blåsas, alla golv ska ut. därför måste jag flytta i ca 3mån.
_Manne_ Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 fick en "liten" vatten skada i HELA min lägenhet av grannen. så nu ks hela lägenheten blåsas, alla golv ska ut. därför måste jag flytta i ca 3mån.det är inget litet jobb att fixa till, usch bara flytta ditt kar är ju dötrist.. o alla ev ofrivilliga fraggar du ev får.. vilket jobb.. o sen resten av bohaget.. jobb jobbmvh manne
Freddi Postat 25 oktober 2008 Postat 25 oktober 2008 Illa! Var han en sån där akvarist?Nej , Det var han /hon inte.Tydligen Vatten läcka på stammen om jag inte är fel informerad.Men nu kan han ju uppgradera, för Anders har varit sugen på detta ett tag !!!
a.nilson Postat 25 oktober 2008 Författare Postat 25 oktober 2008 det var huvudledningen på våning 2/3 som brast så nu är 4 lägenheter med omfattande skador. får se om det blir ny balja eller om jag väntar starta upp igen tills vi flyttat till eget hus. karet kommer stå på firman tills jag bestämmt mig för vad som händer..
Rekommenderade inlägg