saltmarcus Postat 24 mars 2008 Författare Dela Postat 24 mars 2008 hur gammal kan en occelarisclown bli?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 24 mars 2008 Dela Postat 24 mars 2008 Mer än tio år är vanligt. Jag har läst om en som var 18 år i akvarium. Men den var vildfångad så den var antagligen något år äldre. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peppz Postat 24 mars 2008 Dela Postat 24 mars 2008 Någon här på forumet gav bort sina clowner för 14 år sedan och dom levde fortfarande. Var dock nått år sen jag läste det.Har du bestämmt dig för att fortsätta med hobbyn eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltmarcus Postat 24 mars 2008 Författare Dela Postat 24 mars 2008 ja för böveln, min fisk är ju fin och jag gillar hobbyn men min fisk har bara växt ca 2 cm sedan jag köpte den för 2-3 månader sedan. är det normalt?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 24 mars 2008 Dela Postat 24 mars 2008 men min fisk har bara växt ca 2 cm sedan jag köpte den för 2-3 månader sedan. är det normalt??Ja det är ok. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltmarcus Postat 24 mars 2008 Författare Dela Postat 24 mars 2008 vilken tur! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Orion Postat 24 mars 2008 Dela Postat 24 mars 2008 hur mkt matar du m m ? mår firren bra?lägg upp en bild på ditt kar så man får se hur det ser ut!Mvh Fredde Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltmarcus Postat 24 mars 2008 Författare Dela Postat 24 mars 2008 ska försöka. men det är inte fint just nu iaf så jag väntar ett tagjo jag matar firren 2ggr/ dag.ja jag tror fisken mår bra. den blir arg när jag ska fixa i karet. då anfaller den mig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.